close

好耐都唔記得嚟update下了。。。真係最近懶字行頭

十一過得好忙碌的感覺,去買notebook嘛。。

中秋節,過得好warm。。。晚上同婆婆一齊食飯

今次翻屋企,好驚奇既係聽到話十一月係深圳有con睇,張飛好貴。。。不過最最最最最驚喜係屋企人俾我去睇!!!!!!自己都好乖咁儲翻呢筆錢出嚟既,仲有買電腦既>.<

十月份,宿舍既慳錢計劃會好好do喇!

係MSN度認識咗個TB,好瘦,不過就唔夠我靚仔老嘢handsome嘛。。哈哈

噶日,係UNIQLO度噶個starff就真係幾靚仔咯~~又係一個T

感覺好流水既一篇日誌

哈哈

都係快d搞掂我既深圳之旅既準備工作先算啦

真係真係,好愛我既屋企人啊!!

其實。。。我真係好唔鐘意聽到有人講d唔好聽既說話about my idol,就算係fd都係咁話喇。。唔開心ka我會

arrow
arrow
    全站熱搜

    conniemax 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()